2806 706 0917 info@armiz.ir

قوانین و مقررات

آرمیز قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

ارسال شده توسط vahidzare

 

قوانین و مقررات آرمیز

استفاده شما از وبسایت فروشگاه اینترنتی آرمیز به معنی توافق کامل شما با شرایط مندرج در این صفحه می باشد. قوانین و ضوابط بیانگر چگونگی استفاده از خدمات و محافظت از هرگونه اطلاعاتی است که شما هنگام خرید از فروشگاه وارد نموده اید. فروشگاه آرمیز به دلیل بروزرسانی های مختلف در هر زمان ممکن است متن این بیانیه را تغییر دهد لذا خواهشمند است جهت اطمینان از رضایت بخش بودن هرگونه تغییرات، این صفحه را به صورت دوره ای بازدید نمایید.

  اطلاعات شخصی

لزوم صحت اطلاعات وارد شده

اطلاعات درخواست شده از کاربران هنگام ثبت سفارش یا ثبت نام به شرح زیر است:

  • هویت : نام و نام خانوادگی
  • تماس : شماره تلفن و آدرس ایمیل
  • ارسال : آدرس و کد پستی

کاربران هنگام خرید از وبسایت می بایست اطلاعات بالا را کامل و صحیح وارد نمایند و بدیهی است مسؤولیت مسائل و مشکلاتی که در اثر نقص و اشتباه در اطلاعات وارد شده به وجود آید به عهده ی مشتری خواهد بود.

موارد استفاده از اطلاعات کاربران

اطلاعاتی که از کاربران هنگام ثبت سفارش یا ثبت نام گرفته می شود برای موارد زیر می تواند استفاده شود

  • بهبود کیفیت خدمات ارائه شده برای کاربران
  • بهبود روند ارائه محصولات در فروشگاه
  • ارسال ایمیل محصولات جدید و پیشنهادات ویژه

امنیت اطلاعات کاربران

آرمیز متعهد می گردد تا در حفظ امنیت اطلاعات فردی کاربران تمام تلاش خود را به کار بندد. به منظور جلوگیری از دسترسی غیر مجاز و یا انتشار اطلاعات شخصی کاربران، تمام تلاش خود را با متد روز حفظ اطلاعات به کار بندد.

اطلاعات شخصی شما هرگز به فروش نرسیده و همچنین بدون اجازه ی شخصی خود کاربر و یا حکم مراجع قانونی، اطلاعات به ثبت رسیده توزیع و در دسترس شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.

 

 

  ضمانت ۷ روز بازگشت کالا

بازگشت کالا غیر از حالتی که

  • مغایرت در اطلاعات وارد شده در سایت با کالای تحویل شده
  • بررسی کیفیت و سلامت محصول

بدون بازکردن پلمپ بسته بندی (برای بسته بندی هایی که حالت پلمپ دارند) ممکن نباشد می بایست در بسته بندی تحویلی به فروشگاه برگشت داده شود.

انصراف از خرید

خریدار می تواند پس از تکمیل سفارش و قبل از ارسال آن و یا بعد از ارسال و تحویل به هر دلیل از خرید خود منصرف شود. غیر از حالتی که کالای سفارش شده هنوز تحویل واحد توزیع نشده باشد و دست خریدار نرسیده باشد؛ در این حالت خریدار می بایست هزینه های بسته بندی و ارسال کالا را پرداخت نماید.

باز پس گرفتن بدون هزینه

در شرایط زیر آرمیز تضمین می کند که کالای تحویلی از مشتری را بدون هیچ هزینه ای از او پس بگیرد.

  • ضمانت اصل بودن کالا : در صورت ارائه ی دلیل موجه برای اورجینال نبودن کالای تحویل شده
  • مشخصات عنوان شده در وبسایت با مشخصات کالای تحویل شده مغایر باشد.
  • سفارش دریافتی از سفارش درخواستی متفاوت باشد.
  • کالا هنگام حمل و نقل آسیب دیده باشد در اینصورت از تحویل کالا خودداری کنید.
  • کالای دریافتی پلمپ بسته بندی را نداشته باشد (برای کالاهایی که دارای این پلمپ هستند و یا کیفیت ظاهری محصول دچار مشکل باشد.

فروشگاه آرمیز برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان خود را ملزم به رعایت دقت کامل در بازبینی سفارشات و کیفیت کالاهای آماده شده برای ارسال به مشتری می نماید تا تجربه ی لذت بخش از خرید با قیمت مناسب و کیفیت برند اصلی آرمیز را برای همه ی مشتریان فروشگاه خود فراهم نماید.

  • اکتبر 17, 2016

خريد آنلاين از طريق فروشگاه

خريد